12 dagars semester

Fick i alla fall lite semester den här sommaren.
Hann bland annat med att åka en sväng till farmor och
farfar med Emelie. Pappa och deras nykomling Ville
var där. Var nere vid sjön. Ger er en fin bild på Ville
vid vattnet. När jag tittade noga på bilden såg jag en komisk
grej med. Se själva. Haha.
Jag och Filip har dessutom hämtat oss en kisse till, men han
har inget namn än. Vincent börjar gilla honom och förstår nog
att det kommer bli bra med en ny kompis.

Ut och longboarda nu, så att säga.
Hej!


Ville, och en filur där uppe i hörnet haha!

Stor katt - Vincent. Litet monster - Kattkatt. Filip tog bilden

nå?
Postat av: angiebangie

KVINNA! DU HAR JU BLOGG! VAFFÖ INTE SAGT NÅGOT? UUUH! :D

2011-09-25 @ 09:45:13
URL: http://asorbell.blogg.se/
Postat av: angiebangie

sv; äh, ingen säger att bara för att man har ett mål med sitt liv så ska man börja stressa. det är ju alltid bra att veta vad man vill och sedan så kan man bara skapa delmål utav det istället - tills man har uppnått det man vill. det handlar egentligen bara om att sätta upp mål som man vet att man klarar av, typ som att diska - sjukt lamt men när det väl är gjort så känns det awesome! så brukar jag tänka och även gå efter, har bara hamnat i en jävla svacka nu som jag verkligen inte anstränger mig för att ta mig ur..

2011-10-25 @ 00:14:02
URL: http://asorbell.blogg.se/

Kommentera här:

What's your name?:
Remember you?

Din mail: (kan bara Annie se)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0