ny vecka.

helgen var nice.
var hos robin med
filip, johan, tanja,
salen och hans tjej,
och två till. haha vilket ös.
massa roliga bilder sen den kvällen.
sen i lördags var jag med
johan, tanja och valon.
mycket nice.

nu är det ny vecka och jag
väntar på svar från jobb.
jag hoppas på att få det för jag
måste ha pengar, och att jag vill
leta lägenhet så snart det går.
hade varit skönt att ha något eget nu.
känna att man klarar sig på egen hand,
för det antar jag att jag gör.

vincent är nog världens mest sociala katt.
han ska vara med överallt och se vad man
gör helatiden. nu sitter han och tittar när jag
skriver. tokkatt!

nå?
Postat av: lena

lyckos dej! Önskar att Casper var hälften så social!!

Lycka till med allt!! Tänker på dej mkt mkt! Kram

2011-02-15 @ 07:09:31
Postat av: annie

a men på nätterna är han så sjukt jobbig när man vill sova :P

tack! kram

2011-02-15 @ 13:10:58
URL: http://teddiboii.blogg.se/
Postat av: Tova

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 03:27:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera här:

What's your name?:
Remember you?

Din mail: (kan bara Annie se)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0