fredag.

idag är det fredag och jag har
precis varit ute och gått en runda.
när jag kom tillbaka fick vincent gå
ut i koppel lite. han börjar gilla det
tror jag ändå. det är bra, han ska bli
en kund (katt-hund) när han blir stor! haha

eftersom det är så fint väder och känns
lite vårigt trots att det är kalls så ska jag
lyssna på kate nash idag. det passar bra.

och just det, grattis till johan som fyller 26 idag. :D

nu ska jag äta och duscha.
hej!

nå?
Postat av: Anonym

gött vännen! men tycker att du får ta och komma HIT! måndag eller tisdag!!! längtar efter DEJ!<3

2011-02-18 @ 17:10:28
Postat av: lena

ut med dej i solen ja...! Det är precis vad vi behöver nu ju... Kram

2011-02-19 @ 07:28:15

Kommentera här:

What's your name?:
Remember you?

Din mail: (kan bara Annie se)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0