börjar få ordning på min vardag.

var på gymix ensam igår.
emelie övergav mig för att städa.
men jag tränade i alla fall, tills jag
höll på att svimma och sådär.
har träningsvärk idag, men det känns
skönt!

idag har jag jobbat på förskolan lillstugan.
det var kul, men jag har bestämmt mig att
aldrig jobba med barn på heltid. tror inte jag
skulle fixa det i längden. men kul att testa på.
bara tre dagar kvar där nu, sen nästa vecka
börjar jag på max.

pappa var här hos mig en sväng och åt pannkakor.
första pannkakorna jag lyckas med, de var
goda faktiskt. emelie fick äta med oss med.
det var mycket mysigt!

nu ska jag titta på halv 8 hos mig. ett av mina
favoritprogram. känns som jag blivit 10-20 år äldre.
haha..
hej!

nå?
Postat av: lena

bra jobbat!! Mysigt med mys-pys ju!

2011-02-23 @ 06:37:23
Postat av: Anonym

nästa gång du ska träna och vill ha sällskap ring bästa faster. hihihi jag är PÅ! puss

2011-02-23 @ 14:04:40

Kommentera här:

What's your name?:
Remember you?

Din mail: (kan bara Annie se)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0